-->
banner here
Powered by Blogger.

"Tiada Adab Langsung Dengan Warga Emas" Seorang Usahawan Ini Sekali Lagi Cetus Kontroversi

advertise here


Nama usahawan Carl Samsudin secara tiba-tiba menjadi sebutan netizen selepas sebuah video beliau ‘menasihati’ dengan nada yang biadab seorang warga emas tular di media sosial.

Video tular berkenaan dikatakan dimuat naik sendiri oleh Carl di Insta Stories akaun peribadi miliknya sebelum dipadam. Namun, pengikutnya video berkenaan sempat disimpan oleh pengikutnya.

“Masa muda dahulu, menyesal tak tidak buat betul-betul? Masa muda dahulu menyesal tak banyak main? Korang bila tua nanti baru nak menyesal ke?” antara ‘nasihat’ yang keluar dari mulut Carl. “Pernah tak you all wish one day, tak kisah la agama you pray to God, “God show me the way how I want to change my life”. Pernah tak? What if TODAY is the God send me?” tambah Carl. Rata-rata netizen langsung tidak setuju dengan cara Carl bercakap yang seolah-olah memperkecilkan golongan yang hidup susah, lagi-lagi video itu dirakam di Pusat Transit Gelandangan Kuala Lumpur. Pada ketika ini, tiada sebarang kenyataan dikeluarkan oleh Carl Samsudin berkenaan insiden berkenaan. Walau apa pun niat sebenar Carl, hormatilah mereka yang lebih tua. Perlu diingat perjalanan hidup dan dugaan hidup setiap insan di dunia ini berbeza.

Sumber: The Vocket
PERHATIAN Pihak Malaysia Sinar Harian tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan  anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Malaysia Sinar Harian juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri Terima kasih