-->
banner here
Powered by Blogger.

Tidak Sensitif Buat Konten, Tindakan YouTuber Mahu Kejar ‘Views’ Dikecam Netizen

advertise here


Semalam, kita dikejutkan dengan berita pemergian penyanyi tanahair, Allahyarhamah 
Siti Sarah yang telah dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Sungai Pusu, Gombak.

Terbaharu, seorang YouTuber Aisar Khaleed telah memuat naik video di YouTube miliknya dimana dia ke tanah perkuburan tempat Allahyarhamah Siti Sarah dikebumikan.

Hal itu mendapat perhatian netizen dan rata-rata netizen mengatakan dirinya tidak sensitif akan perasaan keluarga Allahyarhamah Siti Sarah serta mendakwa Aisar Khaleed hanya mencari perhatian.

Bukan itu sahaja, para netizen turut mengatakan bahawa Aisar Khaleed inginkan publisiti tanpa berfikir baik buruk tindakannya itu. Malah, rata-rata netizen turut meluahkan rasa marah akan apa yang dilakukan oleh Aisar Khaleed.

Rata-rata netizen turut menyeru orang ramai untuk menyekat dan membuat aduan saluran YouTube Aisar Khaleed agar dia tidak akan lagi menghasilkan konten tidak bermanfaat seperti itu.

Menerima kecaman daripada netizen, Aisar Khaleed telah memadamkan video itu di YouTube miliknya dan telah meminta maaf. Tambahnya, dia tidak berfikiran jauh ketika memuat naik video itu.

Sumber: The Vocket

PERHATIAN Pihak Malaysia Sinar Harian tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Malaysia Sinar Harian juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri Terima kasih