Dua Kali ‘Scan’ Dahi Di Alat Pengimbas Suhu "Oyen Buat Hal Lagi" Aksi Oyen Buat Ramai Terhibur


Kalau sudah namanya Oyen, mesti dah boleh agak kan perangai nakal si bulus ni macam mana. Dialah yang paling gengster dalam spesiesnya, dia jugalah yang paling banyak buat hal dengan manusia dan makhluk lain.

Baru-baru ini, sekali lagi Oyen buat hal apabila dia bermain dengan alat pengimbas suhu yang diletakkan di tepi pintu sebuah premis jagaan haiwan peliharaan.

Menerusi satu video yang dikongsikan di TikTok Boboypetstation, kelihatan seekor kucing bernama Oyen memanjat kotak yang disusun bersebelahan alat pengimbas suhu tersebut.

Namun apa yang kelakarnya, si bulus ini secara tidak sengaja telah menggerakkan kepalanya betul-betul di depan pengimbas suhu berkenaan. Tak pasal-pasal, terpapar bacaan suhu badannya di skrin pengimbas itu.

Setelah pengimbas tersebut ‘melaporkan’ bacaan suhunya dengan audio yang berbunyi ‘normal temperature’, Oyen macam tak puas hati lagi lalu dia kembali melalukan kepalanya sekali lagi.

Situasi lucu ini sempat dirakam oleh petugas premis terbabit sebelum dimuat naik ke TikTok siang tadi. Oleh itu jom kita layan video Oyen buat hal main alat pengimbas suhu di bawah ini.

@boboypetstation Reply to @fatennursyahirah_92 😌 #fyp #oyen ♬ original sound - boboypetstation

Dalam video ini, tertera ayat “Oyen kalau tak buat hal, bukan nama Oyen laa tu. Betuii dak Oyen clan semua..”. 

Video menghiburkan hati ini telah ditonton lebih 41,000 kali setakat artikel ini ditulis. Rata-rata netizen turut terhibur dengan gelagat nakal si Oyen ‘bertuah’ ini.

Menerjah ke ruangan komentar, ramai netizen berkongsi reaksi mereka yang ‘tak kering gusi’ melihat si bulus ini. Jom kita baca apa kata netizen.

Sumber: Siakap Keli
PERHATIAN Pihak Malaysia Sinar Harian tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Malaysia Sinar Harian juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri Terima kasih