-->
banner here
Powered by Blogger.

Nafi Drama The Hotel Tiru K-Drama, Michael Ang Tepis Dakwaan Netizen

advertise here


Sebelum ini, kecoh di media sosial apabila ada netizen mendakwa drama The Hotel yang bakal ditayangkan hari ini di saluran TV berbayar mirip K-Drama seperti 
‘Hotel Del Luna’ dan ‘The Penthouse‘.

Hal tersebut menjadi buah mulut netizen apabila melihat poster drama The Hotel yang membawa ‘vibes’ drama Korea. Malah, ada juga yang mengatakan bahawa drama The Hotel tersebut mungkin ‘remake’ daripada drama Korea.

Akan tetapi, Michael Ang iaitu penerbit drama The Hotel telah menafikan hal tersebut dan idea untuk drama ini digarap semasa pelaksanaan PKP pertama di mana semua tidak boleh keluar rumah dan melakukan aktiviti ketika pandemik berleluasa.


Tambahnya, jika drama The Hotel meniru drama Hotel Del Luna, pasti tidak lepas untuk ditayangkan. Manakala, Helmi Yusof yang merupakan pengarah drama ‘The Hotel’ mengucapkan terima kasih buat netizen kerana mempromosikan naskhah arahannya itu meskipun belum bersiaran.

Untuk pengetahuan anda, drama ‘The Hotel’ ini mengisahkan Raisa, seorang yang kaya tetapi mempunyai sifat psikopat di mana dia sukar memahami emosi dan segala tindak-tanduknya berdasarkan kehendak semata-mata sehingga dia mampu untuk membunuh. Kemudiannya, Sean muncul sebagai penghuni baru di hotel mewah di kediaman Raisa.

Sumber: The Vocket
PERHATIAN Pihak Malaysia Sinar Harian tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Malaysia Sinar Harian juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri Terima kasih