“Roadblock” Di Putrajaya Ditamatkan Sebentar Tadi


Susulan pengumuman yang dilakukan oleh Perdana Menteri Malaysia, Dato’ Sri Ismail Sabri Yaakob berkenaan peralihan Fasa 2 bagi seluruh kawasan Lembah Klang, aktiviti rentas daerah secara tidak langsungnya telah dibenarkan.

Ekoran daripada itu, sekatan jalan raya (SJR) tidak lagi akan dilakukan di jalan-jalan yang menghubungkan Kuala Lumpur, Selangor dan Wilayah Persekutuan Putrajaya.

Satu video yang dimuat naik oleh akaun Bernama TV ada menunjukkan berkenaan anggota polis mengemas peralatan di sekatan jalan raya (SJR) yang dilakukan di sebuah kawasan di Putrajaya.

SJR tersebut dilaporkan telah bertapak di kawasan itu sejak dari 13 Januari yang lalu.

Namun susulan peralihan kawasan Lembah Klang ke Fasa 2, SJR tersebut akhirnya telah ditamatkan tepat jam 12 tengah malam tadi.

Terima kasih kepada anggota barisan hadapan yang terlibat dalam memastikan keselataman dan ketenteraman awam.

Sumber: Siakap Keli

PERHATIAN Pihak Malaysia Sinar Harian tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Malaysia Sinar Harian juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri Terima kasih