Bagi Kawan Baik Pinjam Kereta, Lepas 2 Tahun Baru Lelaki Ini ‘Jumpa’ Keretanya Semula


Bila sebut pasal kawan baik kita jadi tak kisah nak bagi pinjam apa pun kan? Sebab kita dah percaya dengan kawan baik kita dan pasti dia tak akan mengambil kesempatan ke atas kita.

Tapi lain pula kisahnya seorang lelaki yang kisahnya dimuatnaik di TikTok. Lelaki ini ditipu rakan baiknya selepas beri pinjam keretanya kepada rakan baiknya. Selepas dua tahun baru dia dapat bertemu semula dengan keretanya.

Tapi apa yang tambah sedih lagi, keretanya ditemui di tempat letak kereta hotel dan didakwa kereta tersebut dilarang bawa keluar oleh pihak hotel kerana kereta tersebut memiliki denda yang perli dilunas oleh pihak hotel.

Ikuti video penuh dibawah.

@ketamputih

Mangsa tipu dengan kawan baik sendiri..

♬ original sound - Muqris Radi

Sumber: Siakap Keli

PERHATIAN Pihak Malaysia Sinar Harian tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Malaysia Sinar Harian juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri Terima kasih