Pernah Kutuk Rakyat Kelantan, Kini Caprice Kahwin Wanita Kelantan Senyap-Senyap?


Selepas lebih sebulan menyepi, semalam kita digemparkan dengan berita 
Caprice telah bernikah secara senyap-senyap dengan wanita pilihan hatinya, Farra Inalis. Hal ini telah menjadi persoalan ramai.

Terbaharu, Caprice dalam satu kenyataan di Instagram mengakui bahawa telah selamat mendirikan rumah tangga dengan wanita pilihannya. Menurutnya, bukanlah niatnya mahu berkahwin secara rahsia.


Menurutnya, dirinya tidak boleh menggunakan nama Caprice dan Instagramnya buat masa ini. Bukan itu sahaja, Caprice juga ingin memohon maaf kepada semua pihak kerana terpaksa menjauhkan diri selama 40 hari daripada media sosial.

Malah, Caprice akan membuat penjelasan dalam masa terdekat berikutan apa yang berlaku terhadap dirinya selama tempoh berdiam diri itu. Sebelum ini, Caprice pernah beberapa kali kutuk rakyat Kelantan dan siapa sangka jodohnya berasal dari Kelantan.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengucapkan tahniah kepada Caprice dan pasangan. Para netizen turut mendoakan agar Caprice dan pasangan sentiasa bahagia dan berharap hubungan mereka kekal hingga ke akhir hayat.

Sumber: The vocket

PERHATIAN Pihak Malaysia Sinar Harian tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Malaysia Sinar Harian juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri Terima kasih.