-->
banner here
Powered by Blogger.

"Kata Nak Bagi Duit Untuk Anak" - Tapi Sebaliknya Suami Mengamuk Pecahkan Cermin Kereta Di Depan Anak

advertise here


Semalam tular sebuah video memaparkan seorang lelaki bertindak memecahkan cermin kereta seorang wanita yang berada dalam kereta bersama anak-anaknya. Lelaki tersebut dipercayai suami kepada tersebut dan tindakan lelaki itu yang menakutkan menjadi bualan ramai.

Menerusi perkongsian wanita tersebut, Amira Nabila di Facebook miliknya, dirinya dan suami dalam proses penceraian dan tidak tinggal bersama sejak April lalu. Menurutnya, dirinya hanya membuka tingkap sedikit kerana sebelum ini suaminya itu pernah membawa lari dokumen miliknya.

Tambahnya, suaminya itu dikatakan mahu memberikan wang pada anaknya tetapi sebaliknya yang berlaku. Kejadian ini terjadi ketika dia mahu pergi kerja.

Malah, dia mengatakan bahawa pernah diugut suaminya dimana keretanya mahu diambil dan mahu dibakar. Perkongsian tersebut mendapat pelbagai reaksi netizen.

Rata-rata netizen berasa bimbang akan keselamatan wanita tersebut bersama anak-anaknya. Malah, para netizen juga berasa kasihan kepada anak-anak tersebut kerana perlu berdepan perkara tersebut dan hal itu dikhuatiri akan membuatkan mereka trauma.

Para netizen turut menasihati wanita itu agar membuat laporan polis demi keselamatannya dan anak-anak. Rata-rata netizen juga berharap wanita itu akan dilindungi daripada sebarang bentuk ancaman.

Sumber: The vocket

PERHATIAN Pihak Malaysia Sinar Harian tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dua kali terlebih dahulu sebelum meninggaIkan komen anda disini. Malaysia Sinar Harian juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri Terima kasih.