"DOA SAYA TERMAKBUL" Mas Idayu Kini Bergelar Isteri Kepada Muhamad Sufian Isa



Baru-baru ini, Telah viral di media social berkenan perkahwinannya Mas idayu bersama pasangannya yang bernama muhamad sufian isa. Mereka telah di ijab kabul pada jumaat yang lalu. Seorang penyanyi dandut yang terkenal di malaysia, Berumur 50 telah ditemu bual selepas majlis akad nikah berlangsung.


Mas berkata, Ia mula merasakan perasaan sunyi sejak 2 tahun kebelakangan ini. Dalam hal ini, Selepas 17 tahun hidup sendiri, Saya tidak percaya dengan mana-mana lelaki. 2 Tahun lepas, Saya berdoa setiap malam, Saya ada rasa sunyi dan rasa nak ada teman hidup. And alhamdulillah, Allah dengar doa saya dan dikabulkan MasyaAllah. 

"Ramai yang cuba untuk medekati saya, Tapi saya tak tahu mana satu jodoh saya. Selepas itu, Muncul la seseorang orang yang saya suka. Jadi inilah dia. Alhamdulillah itu yang membuatkan saya tersentuh sesangggat. Katanya. 

Selepas majlis perkahwinannya berlangsung, Dia pun ada tempat untuk berkongsi rasa luahan sedih gembira bersama keluarga tersayangnya. 

Sementara itu, Suaminya pun berasa sangat bersyukur dengan kelancaran majlis yang telah berlangsung itu. 


Seterusnya, Apa yang membuatkan mas idayu tertarik dengan suaminya ? kerana ia merupakan seorang lelaki kelakar, Walaupun muka sangat serius, Tapi dia sangatla kelakar hehe. Ketika berbual berdua, kadang kami dua tergelak sebab yang dibualkan itu lucu haha. Dalam hal ini, Mungkin juga dia pernah sudah mengendalikan program komedi untuk tempoh masa yang lama. jadi memang tak sangka sangat - MAS IDAYU BERKATA.

Akhir sekali, "Alhamdulillah, kita cuma merancang dan Allah yang menentukan semuanya, inshaAllah saya dan mummy (ms) sangat teruja. kami mengharapkan kebahagian kami dan keluarga sampai ke akhir ayat inshaAllah. - katanya. 

Kedua-dua mempelai ini juga telah dinikahkan oleh imam dan penolong pendaftar nikah masjid jamek kg baru, Ustaz azizi abd hamid dengan mas kahwin RM1,001 di magica events hall, kuala lumpur, kira-kira pada jam 10:40 paginya. Hasil perkahwinannya ini juga, Mereka dikurniakan seorang anak perempuan yang bernama Dayini Asyiqa yang lini berusia 25 tahun. 


SUMBER: OH BULAN