"Saya Tak Cantik, Tak Bergaya" Najwa Latif Rendah Diri Tolak Sertai Pertandingan nyanyian

https://drive.google.com/uc?export=view&id=16dH3OvMKn9TSPFDU6-eM1BYLcm6zVBgg

Seorang penyanyi yang terkenal dengan lagu nya iaitu Najwa Latif telah lama tidak munculkan diri dalam industri seninya. Dalam hal ini, Pertandingan itu sememangnya cukup sinonim mengembalikkan penyanyi lama dan berpengalaman ke dalam televisyen untuk bersaing merebut gelaran juara. 

Bukan itu sahaja, platform berekanan tersebut sangatlah baik untuk merancakkan kembali karier penyanyi yang sudah lama menyepi. Bagi seorang penyanyi yang bernama Najwa Latif dia telah mengakui bahawa sering mendapat pertanyaaan sama daripada peminat apabila lagi dia sering menyepi daripada dunia hoburan beliau tersebut dan terus sibuk dengan karier sebagai seorang pensyarah di sebuah university tempatan. 


"Berkemungkinan besar untuk saya tidak lagi menyertai mana mana pertandingan kerana saya sedar suara saya average dan pakej yang dimiliki jauh dari penyanyi lain" katanya Najwa Latif. 

Najwa atau dikenali sebagai Imratul najwa latif yang berumur 27 tahun telah menjelaskan bahawanya dia tidak bersyarat untuk menyertai mana mana pertandingan yang ditawarkannya kerana telah sedar diri bahawanya ia tidak mampu untuk menjadi seorang penyanyi yang terkenal di dunia. 

Selain itu, Beliau juga membuatkan diri semakin sedar bahawa ia lebih selesa dengan dunia sendirinya tanpa adanya menyanyi. 


SUMBER : XTRA